Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

I Have Values in My Traditions and Dreams in My Future.

    eTwinning 2024-2025

            Το 3ο  έργο που εκπονούμε αυτή την σχολική χρονιά

           (1ο Ολοήμερο Τμήμα -Μαρία Μοστάκη 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών)

I Have Values in 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ

Το έργο μας αποτελείται από μαθητές προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών εταίρων στο έργο μας είναι 30 και ο αριθμός των μαθητών είναι 610 Οι χώρες εταίροι του έργου μας είναι: Τουρκία, Ρουμανία, Λιθουανία, Κύπρος, Μολδαβία, Βουλγαρία, Ελλάδα. Αντικείμενο του έργου: Περιλαμβάνει εκπαίδευση αξιών που θα ενσωματώσουμε στις εθνικές ημερήσιες και σχολικές δραστηριότητες.
Στόχος του έργου είναι η ολοκλήρωσή του με την ηλικιακή ομάδα 5-6 ετών. Γιατί είναι η περίοδος που η ανάπτυξη της προσωπικότητας προχωρά η πιο γρήγορη και μόνιμη μάθηση ξεκινά. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τις ιδιαίτερες ημέρες και τις παγκόσμιες αξίες που κρίνεται σκόπιμο να γιορταστούν από την UNESCO - UNICEF και να τις εφαρμόσουμε με μια προσέγγιση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες εντός της τάξης. Θέλουμε να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίσουν αξίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του τόπου που ζουν, να τα βοηθήσουμε να γίνουν πιο παραγωγικά και πιο ευτυχισμένα άτομα μαθαίνοντας αξίες και να τα καθοδηγήσουμε για το πώς να χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία / το διαδίκτυο.

- Θέλουμε να κάνουμε τις αξίες που είναι παγκοσμίως αποδεκτές από τη UNICEF πιο διασκεδαστικές με δράματα, παιχνίδια, τέχνη, δραστηριότητες οικογενειακής συμμετοχής, πειράματα, μαθηματικά, διαδραστικά παιχνίδια και ιστορίες και δραστηριότητες εντός της τάξης.

- Θέλουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους ως ειλικρινή, ενάρετα άτομα που συνεισφέρουν θετικά στους εαυτούς τους, τις οικογένειές τους και τη ζωή τους, μειώνοντας τη διαχείριση της τάξης, τον εκφοβισμό από τους συνομηλίκους και την πίεση, και που είναι σε ειρήνη με τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και το περιβάλλον τους. Υποστήριξή τους ώστε να γίνουν κατάλληλα συνεργάσιμοι, ανεκτικοί και μοιράζονται άτομα,

- Προστασία των δικαιωμάτων τους και σεβασμός των δικαιωμάτων των άλλων,

- Βοηθώντας τους να γνωρίσουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και να γίνουν πιο περιβαλλοντικά ευαίσθητα και παραγωγικά άτομα.

- Βοηθώντας τους να έχουν επίγνωση των ευθυνών τους και να είναι πρόθυμοι να τις εκπληρώσουν,

- Ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και καθοδήγησή τους για την προστασία άλλων έμβιων όντων στη φύση,

- Συμβολή στην αύξηση της αξίας που δίνεται στην προσχολική εκπαίδευση με τη συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση,

- Διασφάλιση ότι γίνονται ενεργά, λιτά, παραγωγικά και ερωτηματικά άτομα,

- Διασφάλιση ότι έρχονται μαζί με φίλους του έργου και άλλους σε ψηφιακό περιβάλλον,

- Να γνωρίσουν τη δική τους κουλτούρα και να μάθουν για διαφορετικούς πολιτισμούς.

- Ενστάλαξη αξιών όπως η συνεργασία, η αγάπη, η οικονομία και το μοίρασμα μέσω δράματος, παιχνιδιών ή διαφορετικών κοινωνικών δραστηριοτήτων κατάλληλων για τα αναπτυξιακά τους επίπεδα.

- Ανάπτυξη δεξιοτήτων πρακτικής σκέψης, γρήγορης λήψης αποφάσεων, αναλυτικής σκέψης και υποστήριξη της ανάπτυξής τους με δραστηριότητες όπως μαθηματικά, πειράματα και παιχνίδια νοημοσύνης.

- Διαφοροποίηση και κατεύθυνση της περιέργειας όπως έρευνα, εξέταση και παρατήρηση,

- Όντας ένα κοινό ευρωπαϊκό έργο που υποστηρίζει την κοινωνική ανάπτυξη και δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς να δράσουν και να αναλάβουν δράση από κοινού,

- Ανάπτυξη των χειρωνακτικών δεξιοτήτων των παιδιών, του συντονισμού χεριού-ματιού, της κοινωνικής απόδοσης, της αισθητικής αντίληψης και των δεξιοτήτων παρατήρησης με δραστηριότητες όπως ζωγραφική, παιχνίδια, ταξίδια και μουσική,

- Διασφάλιση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αποτελεσματικά και σωστά με τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0,

- Παρατήρηση θετικών και αρνητικών συμπεριφορών στην πρώιμη εκπαίδευση,

- Συνεργασία με εταίρους του έργου, παρέχοντας πολύπλευρη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας εμπειρία, προσωπική ανάπτυξη, εκπαιδευτικές τεχνολογίες, διαχείριση τάξης και διαφορετικές μεθόδους-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση,

- Σχεδιασμός και πραγματοποίηση τακτικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά με τη συνεργασία γονέων, δασκάλων και αυτών. - Καθοδήγηση όλων των διαδικασιών του έργου στο έργο και σχεδιασμός έργων με δραστηριότητες που επιτρέπουν την παρακολούθηση των αναπτυξιακών χαρακτηριστικών και ηλικιακών ομάδων της περιοχής, του σχολείου και των παιδιών.

 

- Ο κύριος σκοπός του έργου μας είναι να ολοκληρώσουμε το έργο μας ως εκπαίδευση αξίας υποστηρίζοντας ευαίσθητες, παραγωγικές, πολιτιστικά συνδεδεμένες, αναπτύσσοντας και μεταβάλλοντας δεξιότητες χρήσης τεχνολογίας.

Οι παγκόσμιες ειδικές μέρες μας που θα γιορτάσουμε στο έργο μας
21 Νοεμβρίου World Hello (φράση καλοσύνης)

-20 Δεκεμβρίου Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αλληλεγγύης (Solidarity-Sharing)

-5η Ιανουαρίου Bird day (Προετοιμασία αφίσας-Αγάπη των ζώων-Προετοιμασία αφίσας)

-6 Ιανουαρίου Φασόλια (Επιστήμη-Υπευθυνότητα)

-13 Ιανουαρίου Ώρα να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα (Προετοιμασία πακέτου Βοήθειας/Αλληλεγγύης-Βοήθειας)

-3 Φεβρουαρίου Ημέρα Carrot Cake (Υπευθυνότητα-Υγιεινή διατροφή)

-9 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-(Παιχνίδι-Διαδραστικό παιχνίδι)

-22 Φεβρουαρίου Ημέρα Ταπεινότητας (Όχι στη Δραστηριότητα Βίας)

-8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ((Ίσα Δικαιώματα-Σεβασμός)

-19 Μαρτίου Ημέρα Let's Smile (Being Happy-Joyful)

-20 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (Οπτικός Γραμματισμός)

-21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Δασών (Ας Φυτέψουμε Δέντρα - Προστασία του Περιβάλλοντος)

-22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού (Being Thrifty)

-2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (σεβασμός στις διαφορές)

-4 Απριλίου Ημέρα Ζώων του Δρόμου (Love-Respect-Compassion)

-10 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αδελφότητας (Brotherhood)

-Στις 26 Απριλίου είναι η μέρα με τα παιδιά για περίπατο (Ας κάνουμε αθλήματα για την υγεία)

-16 Μαΐου Διεθνής Ημέρα Ειρήνης (Ειρήνη-Ενότητα)

Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 083605

Παρουσίαση του έργου

https://www.canva.com/design/DAGnQSX0IOs/oVT60tFaeWMyQxw9Wulrjw/watch

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

 Για τα δύο έργα που κατέθεσα αξιολόγηση για εθνική ετικέτα ποιότητας την έλαβαν!

Συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές μου, ευχαριστώ τους συνεργάτες για τα ωραία αυτά έργα που εκπονήσαμε, με τόσο όμορφες δράσεις! Ευχαριστώ και τους γονείς για την ενεργό συμμετοχή τους και συνεργασία μας!




Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

                                                          Άλλη μια χρήσιμη επιμόρφωση! 

                                                 Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση!

Δια βίου μάθηση!

Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Loop-Art Adventures ArtIstIc Unplugged CodIng for KIds

Το 3ο έργο eTwinning για το 2023-2024 - Ολοήμερο Τμήμα 5ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών 
Τέχνη μέσα από κώδικα και οδηγίες....
https://www.canva.com/design/DAGHJqFk-iU/TRGv6rIyMSdF25fyDjfR_Q/view

LOOP από Maria Mostaki

Τετάρτη 29 Μαΐου 2024

Mess in a Box

Οι δράσεις όλης της χρονιάς των μαθητών για το έργο eTwinning  Μess in  a  Βox  2023-2024

του 5ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών, Ολοήμερο Τμήμα.

Κάθε μήνα κατέφθανε στην τάξη μας και ένα διαφορετικό κουτί! Τα παιδιά περίμεναν έκπληκτα και με ενθουσιασμό να ανακαλύψουν το περιεχόμενο! Καθε κουτί έφερνε υλικά και ιδέες για υπέροχες δραστηριότητες!

Πολλές δεξιότητες και ικανότητες ανέπτυξαν μέσα από STEAM δράσεις, μέσα στην πορεία του έργου.

 Μαθησιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα (Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα, Συνεργασία, Επικοινωνία).

Αλληλεπιδράσανε με παιδιά από άλλες χώρες και την Ελλάδα, γίνανε πιο πλούσια σε εμπειρίες και βιώματα! Χαιρόμαστε εγώ και οι μαθητές μου που συνεργαστήκαμε σε αυτό το υπέροχο έργο.

Μπορείτε να δείτε τις δράσεις μας στην παρουσίαση που ακολουθεί!


https://www.youtube.com/watch?v=9oiG94YvWlg&t=69s


Mess in a Box-Mostaki Maria, 5o Nηπιαγωγείο Ν. Μουδανιών. από Maria Mostaki

Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

We are Stars

Είμαστε Αστέρια!!!
Οι δραστηριότητες που με πολύ κέφι δουλέψαμε ένα χρόνο ,οι μαθητές μου και εγώ, Ολοήμερο Τμήμα 5ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών, αλλά και όλα τα παιδιά και οι συνεργάτες μου.
Σεπ 2023- Μάιος 2024
στο υπέροχο eTwinning έργο ''We are Stars''.
Το έργο  αφορά στην καλλιέργεια αυτογνωσίας, αυτοεκτίμησης, των μαθητών!

Μπορείτε να τις δείτε εδώ:

We are Stas-5o Nηπιαγωγείο Ν. Μουδανιών -Μαρία Μοστάκη- 2023-2024 από Maria Mostaki

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

eTwinning-STEAM with fairy tales

STEAM with fairy tales-Mostaki Maria

eTwinning

Το έργο θα αναπτύξει τη δημιουργικότητα των παιδιών: η ανάλυση των ιστοριών θα ενισχύσει το λεξιλόγιό τους, τα παιδιά θα μάθουν πώς να εκφράζουν τις σκέψεις και τις ιδέες τους μέσα από έργα τέχνης και δημιουργικά έργα. Με τη βοήθεια επιστημονικών μεθόδων διδασκαλίας θα διευρυνθούν και οι μαθηματικές ικανότητες των παιδιών. Τα παιδιά θα μάθουν να χρησιμοποιούν εργαλεία ΤΠΕ που προορίζονται για ζωγραφική. Οι εκπαιδευτικοί θα μοιραστούν την εμπειρία τους σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής της μεθόδου STEAM.


https://blogs.sch.gr/5nipmoud/etwinning/steam-with-fairy-tales-mostaki-maria/