Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΕΖΑΝΤΕΣ

Έδωσα στα παιδιά εικόνες από περιοδικά που παρουσίαζαν κάποιο ενδιαφέρον για σχολιασμό ώστε να μου πουν-περιγράψουν σε πρώτη φάση τι βλέπουν, να ερμηνεύσουν σε δεύτερη φάση αυτό που βλέπουν κι αν επιδέχεται δεύτερης και τρίτης ερμηνείας και να γράψουν σε τρίτη φάση αυτό που νομίζουν ότι λέει η εικόνα.
Στόχοι της εργασίας αυτής ήταν αφενός να αντιληφθούν τα παιδιά πως μια εικόνα μπορεί να έχει πολλές και διαφορετικές ερμηνείες αλλά και εικόνες που δεν επιδέχονται πολλών ερμηνειών.
Αφετέρου να κατανοήσουν τον ρόλο της λεζάντας στην εικόνα.
Και ασφαλώς τρίτος στόχος είναι να γράψουν τα παιδιά έχοντας ένα ευχάριστο ερέθισμα.


Ο Νίκος έγραψε: ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Ή ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ.



O Nτεσάρντ έγραψε: ΕΣΠΑΣΕ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ





Η Έλενα έγραψε:ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΟΜΩΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ



Ο Αγγελος έγραψε με συλλαβική γραφή για ορισμένες λέξεις και ολοκληρωμένη γραφή για κάποιες άλλες:ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΑ ΠΑΠΟΥΣΤΙΩΝ.
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.



Η Μαρία-Ρακέλα έγραψε:ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΓΗ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.



Και η Ιωάννα έγραψε:ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΦΟΥΣΚΕΣ Ή ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΤΣΙ Η ΓΗ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΡΩΜΙΚΗ.



Ο Αλέξανδρος που είναι προνήπιο και γράφει με συλλαβική γραφή έγραψε:Η ΦΑΛΑΙΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΦΑΛΑΙΝΑΚΙΑ ΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: