Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!

Και η ημέρα αυτή σκέφτηκα πως θα ήταν όμορφο να γιορταστεί-βιωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Πώς; Μα φυσικά φτιάχνοντας το κάθε παιδί το δικό του βιβλίο όμως όχι μόνο του αλλά σε συνεργασία με την μανούλα του!
Εν μέσω πασχαλινών λοιπόν, προσκαλέσαμε τους γονείς να έρθουν στην τάξη μια  συγκεκριμένη ώρα, χωρίς να ξέρουν τι ακριβώς θα κάνουμε..

 Στην αρχή παίξαμε με τα τα παιδιά βρες το παραμύθι λέγοντας λέξεις κλειδιά πχ. μήλο δαγκωμένο κι έπρεπε να βρουν την Χιονάτη κτλ. μετά παίξαμε παντομίμα ψιθύριζα ένα παραμύθι στο αυτί ενός παιδιού κι αυτό με παντομίμα το απέδιδε , η ομάδα έπρεπε να βρει ποιο είναι. Μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας παραμύθια, μετά όταν ήρθαν κι οι γονείς μας είπαν τα αγαπημένα τους από  όταν ήταν παιδιά, τα αγαπημένα απ την βιβλιοθήκη μας, συζητήσαμε για το πως εδραιώνεται ο αναγνώστης βιβλίων και κατόπιν τους εξήγησα τι θα κάνουμε.
Από τρία διαφορετικά κουτιά (άλλο χρώμα ) η οδηγία ήταν να πάρουν χωρίς να βλέπουν δυο εικόνες από το κάθε ένα. (νωρίτερα είχα κόψει από παλιά παραμύθια διπλά, σκισμένα, λεπτών εξωφύλλων, εικόνες και τις είχα ξεχωρίσει σε τρεις κατηγορίες ( ποιος... που...αναπάντεχα αντικείμενα..)πχ υπήρχαν διάφορα πρόσωπα ή ζώα διάφοροι χώροι, και ασυνήθιστα αντικείμενα, ώστε να διευκολυνθεί η παραγωγή του παραμυθιού)
                                                       Τρεις εικόνες παίρνει η μαμά
                                                                   Τρεις το παιδί
 Με πολύ κέφι και σοβαρότητα συζητούν οι μαμάδες με τα παιδιά για το παραμύθι που θα φτιάξουν με τις εικόνες που έχουν. Έχουν στην διάθεση τους χαρτιά, κόλες, μαρκαδόρους ,μολύβια και πολύ φαντασία για να δημιουργήσουν! Μουσική απαλή μας ταξιδεύει και η φαντασία αρχίζει να ξεδιπλώνεται!

                      Οι μαμάδες γράφουν το κείμενο που τους υπαγορεύει το παιδί τους
 συμπληρώνουν με κάποια ζωγραφιά αν θέλουν, γράφουν λεζάντες και στολίζουν το παραμύθι τους όπως τους αρέσει
                                Επιμελούνται τα εξώφυλλα, τίτλος, συγγραφείς με πολύ καμάρι
                                          Διαβάζουν το παραμύθι τους , μήπως κάτι λείπει
                                            Δένουν το βιβλίο τους, σελιδοποίηση κι έτοιμο!
                                          Να και η Βασιλοπούλα που φοβόταν τα πουλιά... ( Κάποια είχαν πολύ γέλιο)
Τα παιδιά βρίσκουν τον τίτλο αφού με την βοήθεια της μαμάς τους ολοκληρώσουν το βιβλίο τους,
καθώς εργάζονταν παρατήρησα πως ο ρόλος των γονιών ήταν υποστηρικτικός εκεί που χρειαζόταν ουσιαστικά άφησαν τα παιδιά τους να δημιουργήσουν !
                                                           Ταξίδι στο δάσος
                                                      Ένας υπέροχος θησαυρός
                                        Μετά το κάθε παιδάκι μας παρουσίασε το βιβλίο του με την σοβαρότητα και υπευθυνότητα ενός συγγραφέα!
                              Και τέλος η κάθε μαμά μας διάβασε αυτά που είχαν γράψει
 Και στα ρώσικα παρακαλώ μιας και είναι η γλώσσα που μπορεί να εκφράζεται καλύτερα αυτή η μανούλα!
                                         Με πολύ προσοχή κι αφοσίωση ακούμε την διήγηση
 Το πεινασμένο κατσικάκι, Η πριγκίπισσα κι ο φούρναρης, Η βασιλοπούλα που φοβόταν τα πουλιά, Ένας υπέροχος θησαυρός, Ταξίδι στο δάσος!
Συγχαρητήρια στα παιδιά και τις μαμάδες, υπέροχες δουλειές, πολύ το χαρήκαμε όλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια :