Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Καλοκαιρινά!


                                                                  Καλό καλοκαίρι!




Οι Καλλιτεχνικοί φάκελοι με όλα τα έργα μας του Πολιτιστικού Προγράμματος:΄΄ Μικροί καλλιτέχνες μεγάλες Δημιουργίες΄΄








Η πιο όμορφη μπλούζα θα την φορέσω στην γιορτή λήξης ! Είμαστε όλοι ένα κομμάτι του παζλ θα σας θυμάμαι  μικρά μου κι όταν την φορώ θα σας έχω κοντά μου!
                              Το κάθε παιδάκι κάνει μια ζωγραφιά σε ένα κομμάτι του παζλ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :