Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Αντίο Φθινόπωρο!

 Φίνο Φθινοπωρινάκι σε αποχαιρετούμε!!!

 Εικαστικά έργα (Ο εαυτός μου)
 Απόδοση δάσους το φθινόπωρο με τέμπερες!
 Εικαστικές δημιουργίες με λαδοπαστελ και χρώματα ακουαρέλας!(Φθινόπωρο)



Ομαδικό εικαστικό έργο με κομμάτια παζλ!

 Το δικό μας παραμύθι: Πετάει ο Νένιος;(Ο εαυτός μου)
 Προσωπογραφίες με χρώματα ακουαρέλας!(Ο εαυτός μου)
 Αγαπημένα παιχνίδια (Ο εαυτός μου)

 Αγαπημένα παραμύθια (Ο εαυτός μου)
 Παπουτσοσαλατα παιχνίδια με τα παπούτσια μας(Ο εαυτός μου-δεξιοτητες)

Αισθήσεις με τα φρούτα (Ο εαυτός μου-Φθινοπωρο)



Βιβλίο γενεθλίων δώρο (Ο εαυτός μου)

 Πίνακας εποχών με τα γενέθλιά μας (Ο εαυτός μου-εποχες)
 Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!


 Βιβλίο γενεθλίων δώρο με ζωγραφιές (Ο εαυτός μου)
 Με πλαστελίνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :