Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

 6 Μαρτίου ημέρα κατά της Σχολικής Βίας.
Αφού διαβάσαμε τον ''Μυτόγκα'' της Ειρήνης Καμαράτου-Γιαλλούση και συζητήσαμε σχετικά με το θέμα της βίας στο σχολείο αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα για να στείλουμε τα δικά μας μηνύματα! Τα παιδιά είχαν να πουν αυτό που θέλουν κι αυτό που δεν θέλουν!
ΝΑΙ λοιπόν στην φιλία στην Αγάπη στην Βοήθεια στο Παιχνίδι στη Συνεργασία, στην Προστασία, στην Αγκαλιά.
ΟΧΙ στην Κοροϊδία, Στις Βρισιές, στα Χτυπήματα.
Μιλάω σε όλους!
Δεν σιωπώ!
Μιλάω στην δασκάλα μου, στον διευθυντή, στην μαμά μου αν έχω εγώ πρόβλημα ή κάποιο άλλο παιδί.





Δεν υπάρχουν σχόλια :