Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΧΕΙΜΩΝΑΣ:Μαγική εικόνα

Μαγική εικόνα!

Χειμωνιάτικη χιονισμένη νύχτα!

...Κι αφού δεν χιονίζει! είπαμε να φέρουμε ζωγραφιστά χιόνια στην τάξη μας!
Μα να χιονίζει στην Αττική και σε μας τίποτα...έχουμε σκάσει!
είμαστε και Βόρεια Ελλάδα...κι όλο έρχονται τα χιόνια κι όλο τα παιδιά κυρία πότε θα χιονίσει...άστε τα! 


Η ενασχόληση των παιδιών με τέμπερες και νερομπογιές αρέσει ιδιαίτερα στα παιδιά που νιώθουν μικροί ζωγράφοι με τα πινέλα τους! Πιστεύω δε ότι είναι υλικά με πάρα πολλές δυνατότητες τεχνικών και ανακάλυψης των χρωμάτων όταν και από τυχαίες μίξεις προκύπτουν φανταστικά κι άγνωστα χρώματα προς περαιτέρω μελέτη!
Η Μαγική εικόνα επειδή εμπεριέχει το άγνωστο κι μη αναμενόμενο προκαλεί το ενδιαφέρον των παιδιών γίνεται ως εξής:

Με άσπρη λαδοπαστέλ με καλή επικαλυπτικότητα κάνουν τα παιδιά σε λευκό Α4 το θέμα! εμείς επιλέξαμε χειμωνιάτικο τοπίο! Δεν το βλέπετε αλλά ...θα το δείτε με μαγικό τρόπο!

 Περνούν από πάνω με το πινέλο και αραιωμένη νερομπογιά το χρώμα, σε όλη την επιφάνεια του Α4, εμείς επιλέξαμε χρώματα της νύχτας!
                                                Και η μαγική εικόνα αποκαλύπτεται
 Στα μικρότερα παιδιά δίνω εγώ την μαγική εικόνα και τα αφήνω να την αποκαλύψουν  απλώνοντας την νερομπογιά! πολύ τους αρέσει!!!

 Τα μεγαλύτερα αλλά κι όσα από τα προνήπια θέλουν πειραματίζονται άλλωστε ο στόχος είναι η   δημιουργία.




3 σχόλια :

Maro Oikonomou είπε...

Καλησπέρα! Παρακολουθώ το blog σου εδώ και καιρό και μου αρέσει πολύ η δουλειά που κάνεις! Η μαγική εικόνα είναι απίστευτη! Πολύ ωραιά χειροτεχνία και διαφορετική! Όπως και το παραμυθάκι που συνεχίσατε μετά! Σε έχω προσθέσει και στο blog μου αν θέλεις μπες και δες το!

Μαίρη Mοστάκη είπε...

Μaro πραγματικά χαίρομαι πολύ που σου αρέσει,και περισσότερο σε ευχαριστώ που το εκφράζεις! με χαροποιεί ιδιαίτερα. Το παραμύθι που συνεχίσαμε είναι ένα έργο τέχνης! κάθε χρόνο όλα τα έργα των παιδιών τα μοιράζω σ όλα τα παιδιά αυτό θα το κρατήσω για το αρχείο μου που θα πρεπε να χει παρα πολλά αλλά τα χαριζα και δεν ξέρω αν έχαιραν παντα της ανάλογης εκτίμησης...!Να είσαι καλά!

Maro Oikonomou είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Έχω χαρίσει κι εγώ πολλά πράγματα και δεν ξέρω αν έπρεπε. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα με άλλες ωραίες αναρτήσεις! Καλή συνέχεια!