Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

Αποκριάτικοι χοροί και τραγούδια

Αποκριάτικα 
Τραγούδια -Χοροί-Παράδοση

Έχασα την γαϊδούρα μου !
Το τραγουδήσαμε, το χορέψαμε  το παίξαμε ,γελάσαμε πολύ, το ζωγραφίσαμε, το κάναμε βιβλίο γράψαμε τους στίχους, επιμελειθήκαμε το εξώφυλλο και η έκδοση έτοιμη! 
Το τραγουδοβιβλίο μας θα έρθει σε κάθε οικογένεια των παιδιών μου (το δανείζεται κάθε φορά και άλλο παιδί) να το χαρούν και να γελάσουν παρέα ! 
Δραστηριότητες και στα πλαίσια  του Πολιτιστικού Προγράμματος  : ΄΄Με ένα τραγούδι θα στο πω΄΄
Το τραγούδι αυτό το εντάσσω στα σκωπτικά, σατυρικά Αποκριάτικα όπως τις πέντε μπάμπες μπρε μπρε μπρέ (παραποιημένο για το νηπιαγωγείο), και μια γριά μπαμπόγρια λάχανα μαγείρευε :
και τον Χαραλάμπη:
Αρέσουν πολύ στα παιδιά γελούν και δίνουν την ευκαιρία για έκφραση τόσο στο τραγούδι όσο στο χορό σε μιμητικές κινήσεις.
Έρχονται σε επαφή με την παράδοση και τα έθιμα του τόπου μας!
Βρίσκουμε στον χάρτη τις πόλεις που έχουν παραδοσιακό και σύγχρονο καρναβάλι και τους δείχνω στο διαδίκτυο και σχετικά δρώμενα! 
Παραδοσιακό Καρναβάλι που έχει τις ρίζες του στα βάθη των αιώνων!
Το δεύτερο χωριό μου!


                  ΈΧΑΣΑ ΤΗΝ ΓΑΪΔΑΡΑ ΜΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΛΕΝΤΑΣ

Ακούστε το παραδοσιακό τραγούδι: Έχασα την γαϊδάρα μου!!!!!





















Δεν υπάρχουν σχόλια :