Ο Χιονάνθρωπος γελά!
Το δικό μας υπέροχο παραμύθι!
Ποιο παιδί δεν αγαπά τα παραμύθια; Αγαπημένη ώρα η ώρα του παραμυθιού και διαβάζουμε πολλά με κάθε ευκαιρία!
Αγαπημένη ώρα και η δημιουργία του δικού μας παραμυθιού!
Αφορμή για την δραστηριότητα δόθηκε αφού διαβάσαμε ένα χειμωνιάτικο βιβλίο: Ο χαμογελαστός χιονάνθρωπος ένα τρυφερό παραμύθι με πολύ όμορφη εικονογράφηση! (Κριστίνα Μπάτλερ-Τίνα Μακνότον, Σύγχρονοι Ορίζοντες)
Έτσι σκέφτηκα να εκφραστούμε μέσα από την ζωγραφική και ακολούθησε η ''Μαγική εικόνα!''(δραστηριότητα της προηγούμενης μέρας).
Την επόμενη μέρα ρώτησα τα παιδιά αν θέλουν να γράψουμε ένα δικό μας παραμύθι με χιονάνθρωπο ,το κάνουμε συχνά κι έτσι είναι εξοικειωμένα με την διαδικασία που τους αρέσει πολύ, στο δε μέρος όπου μου λένε τις σκέψεις τους και τις καταγράφω πολύ γελάμε (μαργαριτάρια άπειρα! άλλοτε δεν ταιριάζουν με την ιστορία μας, άλλοτε δεν υπάρχει συνέχεια, άλλοτε χάνεται ο ειρμός και φτάνουμε στα κεφτεδάκια που έφαγα κυρία χθες..το γέλιο μ αυτά που λένε...δεν περιγράφεται!)
Το εντυπωσιακό όμως είναι πως όταν κάπου ξεφεύγει η κατάσταση τα ρωτάω αυτό ταιριάζει; να το γράψω; και πολύ καλά ξέρουν και κάνουν μόνα τους τις διορθώσεις!
Αξιοποιώντας λοιπόν τα έργα από την δραστηριότητα με την μαγική εικόνα, και προσθέτοντας στοιχεία από το παραμύθι μας ( ζωγραφική και κολλάζ) γεννήθηκε αυτό το παραμύθι.
Τα παιδιά γίνονται συγγραφείς και εικονογράφοι. Πραγματικά με εντυπωσίασαν...για άλλη μιά φορά! Μπράβο παιδιά μου κάνατε όλα υπέροχη δουλειά!
Μια φορά κι έναν καιρό...
... κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
Το δικό μας υπέροχο παραμύθι!
Ποιο παιδί δεν αγαπά τα παραμύθια; Αγαπημένη ώρα η ώρα του παραμυθιού και διαβάζουμε πολλά με κάθε ευκαιρία!
Αγαπημένη ώρα και η δημιουργία του δικού μας παραμυθιού!
Αφορμή για την δραστηριότητα δόθηκε αφού διαβάσαμε ένα χειμωνιάτικο βιβλίο: Ο χαμογελαστός χιονάνθρωπος ένα τρυφερό παραμύθι με πολύ όμορφη εικονογράφηση! (Κριστίνα Μπάτλερ-Τίνα Μακνότον, Σύγχρονοι Ορίζοντες)
Έτσι σκέφτηκα να εκφραστούμε μέσα από την ζωγραφική και ακολούθησε η ''Μαγική εικόνα!''(δραστηριότητα της προηγούμενης μέρας).
Την επόμενη μέρα ρώτησα τα παιδιά αν θέλουν να γράψουμε ένα δικό μας παραμύθι με χιονάνθρωπο ,το κάνουμε συχνά κι έτσι είναι εξοικειωμένα με την διαδικασία που τους αρέσει πολύ, στο δε μέρος όπου μου λένε τις σκέψεις τους και τις καταγράφω πολύ γελάμε (μαργαριτάρια άπειρα! άλλοτε δεν ταιριάζουν με την ιστορία μας, άλλοτε δεν υπάρχει συνέχεια, άλλοτε χάνεται ο ειρμός και φτάνουμε στα κεφτεδάκια που έφαγα κυρία χθες..το γέλιο μ αυτά που λένε...δεν περιγράφεται!)
Το εντυπωσιακό όμως είναι πως όταν κάπου ξεφεύγει η κατάσταση τα ρωτάω αυτό ταιριάζει; να το γράψω; και πολύ καλά ξέρουν και κάνουν μόνα τους τις διορθώσεις!
Αξιοποιώντας λοιπόν τα έργα από την δραστηριότητα με την μαγική εικόνα, και προσθέτοντας στοιχεία από το παραμύθι μας ( ζωγραφική και κολλάζ) γεννήθηκε αυτό το παραμύθι.
Τα παιδιά γίνονται συγγραφείς και εικονογράφοι. Πραγματικά με εντυπωσίασαν...για άλλη μιά φορά! Μπράβο παιδιά μου κάνατε όλα υπέροχη δουλειά!
Μια φορά κι έναν καιρό...
... κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
2 σχόλια:
Πολύ ωραία η τεχνική που ζωγραφίσανε τα παιδιά τις εικόνες και πολύ ωραία η συνέχεια που το κάνατε παραμύθι! Μπράβο!
Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Δημοσίευση σχολίου