1.Φτιάχνουμε μαζί με τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς κι όταν παρουσιαστεί η ανάγκη, τόμπολες- παιχνίδια εκμάθησης άλλοτε των χρωμάτων παράλληλα με εκμάθηση της κατεύθυνσης αριστερά, δεξιά, πάνω ,κάτω ακολουθώντας τα βελάκια των παιχνιδιών.
Ακόμα τα παιδιά μαθαίνουν την έννοια της αρχής του τέλους, να χρησιμοποιούν ζάρι χρωμάτων, να περιμένουν την σειρά τους να μαθαίνουν και να χάνουν.
2.Παιχνίδια με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας αλλά κι ενδιαφέροντος, το απρόοπτο της τσουλίθρας που σε φέρνει πίσω και το ευχάριστο της σκάλας που σε πάει πιο κοντα στο τέρμα, παράλληλα με τα χρώματα και τα βέλη κατευθυνσης.
3.Τόμπολες γραμμάτων -λέξεων με ζάρι κι οδηγίες που αποφάσισαν τα παιδιά ποιές θα είναι.
Δεν θα μπορούσε να ειναι αυτή η τόμπολα-παιχνίδι περισσότερο ελκυστική κι ενδιαφέρουσα για τα παιδιά αφού ειναι φτιαγμένη με τις φατσούλες τους και τα ονόματά τους. Φτάχτηκε με δυό βαθμίδες δυσκολίας τις κίτρινες οδηγίες με το καφέ ζάρι(αρχικά ονομάτων), τις φουξ οδηγίες με το κόκκινο ζάρι(αρχικά και με δίφθογγους ΓΚ,ΝΤ).
Αλλά εκτος απο την ανάγνωριση των αρχικών των ονομάτων τους, την ανάγνωση των οδηγιών ,κάνουμε και Μαθηματικά καθώς μετρούν μέχρι το δέκα και κάνουν τις ανάλογες κινήσεις.
Παίζουν, διασκεδάζουν ,μαθαίνουν, συνεργάζονται ,γελούν, χάνουν χωρίς να θυμώνουν!
Πολλοί στόχοι του προγράμματος αβίαστα και με παιγνιώδη τρόπο επιτεύχθηκαν.
Ακόμα τα παιδιά μαθαίνουν την έννοια της αρχής του τέλους, να χρησιμοποιούν ζάρι χρωμάτων, να περιμένουν την σειρά τους να μαθαίνουν και να χάνουν.
2.Παιχνίδια με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας αλλά κι ενδιαφέροντος, το απρόοπτο της τσουλίθρας που σε φέρνει πίσω και το ευχάριστο της σκάλας που σε πάει πιο κοντα στο τέρμα, παράλληλα με τα χρώματα και τα βέλη κατευθυνσης.
3.Τόμπολες γραμμάτων -λέξεων με ζάρι κι οδηγίες που αποφάσισαν τα παιδιά ποιές θα είναι.
Δεν θα μπορούσε να ειναι αυτή η τόμπολα-παιχνίδι περισσότερο ελκυστική κι ενδιαφέρουσα για τα παιδιά αφού ειναι φτιαγμένη με τις φατσούλες τους και τα ονόματά τους. Φτάχτηκε με δυό βαθμίδες δυσκολίας τις κίτρινες οδηγίες με το καφέ ζάρι(αρχικά ονομάτων), τις φουξ οδηγίες με το κόκκινο ζάρι(αρχικά και με δίφθογγους ΓΚ,ΝΤ).
Αλλά εκτος απο την ανάγνωριση των αρχικών των ονομάτων τους, την ανάγνωση των οδηγιών ,κάνουμε και Μαθηματικά καθώς μετρούν μέχρι το δέκα και κάνουν τις ανάλογες κινήσεις.
Παίζουν, διασκεδάζουν ,μαθαίνουν, συνεργάζονται ,γελούν, χάνουν χωρίς να θυμώνουν!
Πολλοί στόχοι του προγράμματος αβίαστα και με παιγνιώδη τρόπο επιτεύχθηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου