Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Γράμμα στη κυρία Νο 2


Πάντα αντλώ δύναμη από την αγάπη των παιδιών κι έτσι θέλω να ξεκινήσω με ευχές των παιδιών μου!!! κάποιων προ περσινών νηπίων και προνηπίων !
"Από ανάρτησή μου Έργα και Ημέραι 13/2/2014"

Τόσο όμορφο φόρεμα μου ''φόρεσε'' η Μαρία και μ έβαλε  ν ακούω μουσική τέλειο !!!



Σε σκηνή να απολαμβάνω την ανεμελιά του καλοκαιριού με φαντάζεται η Στέλλα υπέροχο!


Καλές βόλτες μου εύχεται η Μαρία, με το  ουράνιο τόξο συντροφιά μου φανταστικό!(Προνήπιο σε φάση συλλαβικής γραφής)

Και να με ταξιδεύει ένας πολύχρωμος άνεμος με τους γλάρους στα ουράνια! Το Νεφελάκι μου! Ονειρεμένο! Κι εγώ σ αγαπώ ονειρένια μου! (Προνήπιο έχει κατακτήσει την γραφή)

Με τα ρούχα μου!

   με το μαγιό στην θάλασσα!! Μαράκι στυλάκι μ έφτιαξες σ ευχαριστώ!

Σας αγαπώ όλα τα παιδάκια μου σας έχω στην καρδιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια :