Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Το σώμα μου

Θεματική ενότητα Το σώμα μου
Παρακάτω ορισμένες από τις δραστηριότητες κατά την επεξεργασία του θέματος.

Το Σώμα μου (εξωτερικά μέρη)
Εικαστικό κολλάζ με γλασέ χαρτί.


                                                                   Ο Σκελετός μου
                                      Το ύψος μου. Μετρηθήκαμε γνωρίσαμε το μέτρο
 Φτιάξαμε το δέντρο των 4 εποχών στον κορμό του είναι τα ύψη μας, θα ξαναμετρηθούμε την άνοιξη να δούμε πόσο ψηλώσαμε.
                                                       Ζυγιστήκαμε, γνωρίσαμε το βάρος

 Κάναμε συγκρίσεις, εκτιμήσεις και σειροθετήσεις με τα αποτελέσματα ύψους και βάρους.





                                              Φτιάξαμε την ταυτότητά μας όπως οι μεγάλοι.
 Το τραγούδι: αρκούδα από τα ''τραγουδάκια γάλακτος'' για την αποδοχή του σώματος-εαυτού μας όπως είναι.
                                                        Το αποδώσαμε με ζωγραφιές


                                          Ο Μάκης Ενζυμάκης κι η μάχη στο στομάχι της

                                     Russelmann Anna

                                                                  Πεπτικό σύστημα
                                                                    Το ζωγραφίσαμε


                                              Ομαδική εργασία απόδοση του βιβλίου.
                   Τα παιδιά γράφουν τις λεζάντες όπως μπορούν...η Μαρία έπαθε στομαχαρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια :