Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Αντίο Καλοκαίρι!

Θησαυροί του καλοκαιριού! 

Μια χελώνα καρέτα καρέτα κουβαλάει στο καβούκι της τους θησαυρούς μας του καλοκαιριού! Φωτογραφίες  κάρτες, κοχύλια διάφορα, ξεχωριστά βότσαλα.... Όλα αυτά που θα μας θυμίζουν τις όμορφες μέρες του καλοκαιριού!!! 
Όμως αφού κάνει το ταξίδι της η αγαπημένη μας χελώνα θα ξανάρθει του χρόνου φέρνοντας το καλοκαίρι!!
Το κάθε παιδί μας μιλάει για τον θησαυρό του και το καλοκαίρι! 
Η Δραστηριότητα ολοκληρώνεται με την ομαδική εργασία, έχει όμως ξεκινήσει απο την αρχή της σχολικής χρονιάς με την παρουσίαση του κάθε παιδιού στην τάξη στα πλαίσια των  θεματικών ενοτήτων: Αναμνήσεις του Καλοκαιριού, Ο εαυτός μου...μιλώ, συστήνομαι με το  όνομά μου, μιλώ για αυτά που μου αρέσουν κι ας αρχίσω απο αυτά που έκανα το καλοκαίρι και μου άρεσαν...μια αρχική προσέγγιση του εαυτού!
Ανάπτυξη προφορικού λόγου, ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον, περιμένω την σειρά μου, συμμετέχω στην ομαδική εργασία, χαίρομαι με το αποτέλεσμα! Είμαι μέλος της ομάδας μια θέση στο καβούκι δική μου! 



Εικαστικά :Ατομική εργασία απόδοση της χελώνας στην θάλασσα, μικτή τεχνική με λαδοπαστέλ και χρώματα ακουαρέλας, χρήση πινέλου, υλικών και εργαλείων! Χαρά της δημιουργίας και έκφρασης ! 






Δεν υπάρχουν σχόλια :