Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Η οικογένειά μου!

Πολλές οι συζητήσεις και οι δραστηριότητες μας για το προσφιλές στα παιδιά θέμα της οικογένειας! Όλα θέλουν να μας μιλήσουν και να μας γνωρίσουν την οικογένειά τους!
Κατασκευή σπιτάκι να στεγάσει την οικογένειά μας. 




 Εικαστική οικογένεια μικτής τεχνικής με χρώματα ακουαρέλας και μαύρη τέμπερα για τις φιγούρες.

                                                  Η οικογένεια βόλτα στο ουράνιο τόξο!

                                    Τι μου αρέσει να κάνουμε με την οικογένειά μου!



Μαθηματικά με πίνακα των μελών της οικογένειας μας! 
Τι μας προσφέρει η Οικογένεια! Τα παιδιά είπαν! 


Δεν υπάρχουν σχόλια :