Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Χελώνα καρέτα καρέτα!

Ημέρα των ζώων! 
Στα θαλάσσια απειλούμενα είδη της χώρας μας επικεντρωθήκαμε στην ενότητα Παγκόσμια Ημέρα προστασίας των ζώων, κυρίως στην χελώνα καρέτα καρέτα! 
Στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα στους μεγάλους με το τραγούδι μας. 



(Τα παιδιά γράφουν όπως μπορούν το μήνυμα που θέλουν να στείλουν,αυθεντική γραφή κι όχι αντιγραφή, κατάκτηση του μηχανισμού βήμα βήμα-συλλαβική γραφή.)


Αφού γράψαμε μόνοι μας τους στίχους οι οποίοι πάτησαν στην μουσική του Φοίβου Δεληβοριά το ελεφαντάκι, στην συνέχεια εικονογραφούμε το τραγούδι. 

Καταπληκτικοί στιχουργοί...

 Το κάθε παιδί και ένα στίχο τον κάνει εικόνα, τα κολλάμε με την σωστή σειρά! (Εικαστικά:αποδίδουν τον στίχο όπως μπορούν, Γλώσσα:Γράφουμε στίχους  βρίσκουμε λέξεις με ομοιοκαταληξία, μαθαίνουμε το τραγούδι, Μαθηματικά :λογική ακολουθία των ζωγραφιών ώστε να ταιριάζουν με το τραγούδι, χαρά της δημιουργίας, συμμετοχή στην ομάδα, συντονισμός με τους άλλους και με την μουσική (ορχηστική) κατανόηση μουσικών όρων όπως παύση, χαμηλά, δυνατά κα)




Ευχαριστώ τα υπέροχα παιδάκια μου που μου έδωσαν κι εμένα την χαρά να  δουλέψουμε την ενότητα αυτή τόσο δημιουργικά! Πραγματικοί καλλιτέχνες !!!!! Το τραγούδι τους με συγκίνησε και θα με συγκινεί πάντα όταν θα το ακούω!  
Μαίρη Μοστάκη 10-10-2018
....γιατί κι εγώ είμαι ένα κομμάτι του παζλ στην ομάδα μας!




Δεν υπάρχουν σχόλια :