Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Το όνομα μου!

Ο εαυτός μου, το όνομα μου!
Πολλές δραστηριότητες θα γίνουν πάνω σε αυτή την θεματική ενότητα!
Θα φτιάξουμε το όνομα, το αρχικό γράμμα με πολλούς τρόπους και τεχνικές!
Κάποιες δραστηριότητες πιο απαιτητικές ωθούν τα παιδιά σε νέες ανακαλύψεις και αποκτούν την νοητική εικόνα των συμβόλων!

Το αρχικό μας γράμμα με πλαστελίνη για τα προνήπια!
Όλο το όνομα ή και επώνυμο για τα νήπια!
Απαιτητική εργασία καθώς απαιτείται η νοητική εικόνα του συμβόλου και η χρήση ενός υλικού καινούριου για πολλά παιδιά!

Ένα παιδί γίνεται γλύπτης, με υλικό τα παιδιά!
Θα πρέπει να αντιληφθεί πόσα παιδιά θα χρειαστεί κατόπιν να τα τοποθετήσει έτσι ώστε να φτιάξει κάποιο αρχικό γράμμα από τα ονόματα των παιδιών!!!Μμμμμ  δυσκολακι !!! αλλά τα καταφέραμε!
Το Ζ
Το Ε

Το Α

Το Μ

Τα αρχικά μας με εφημερίδες! Μμμμμ δυσκολακι; Αλλά τα καταφέραμε!
Με πλαστελίνη!
Με αλφαβητική σειρά! Πρώτο τελευταίο γράμμα, πόσα γράμματα το κάθε όνομα...
Γλώσσα Μαθηματικά με τα ονόματά μας!





Δεν υπάρχουν σχόλια :