Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Ω! Έλατο Ω! Έλατο μ αρέσεις πως μ αρέσεις!

Σήμερα στολίσαμε το έλατό μας !

 Χριστουγεννιάτικα τραγούδια στο cd, αδημονία και διάθεση για ψαχούλεμα μέσα στα κουτιά που έχουμε τα στολίδια και πω! πω! πόσο μεγάλο είναι αυτό το δέντρο και όλοι όπου φτάνουν βάζουν τα στολίδια που διάλεξαν!
Η χαρά των παιδιών...αναλογίζομαι πως όλη αυτή την λαχτάρα, μας την μεταδίδουν τα παιδιά κι όταν θα χει μεγαλώσει η μικρή μου και θα χω μεγαλώσει κι εγώ κι ενδεχομένως δεν θα χω τόση όρεξη για στολισμούς, πόσο τυχερή είμαι που κάνω αυτή την δουλειά και θα χω τα μικρά παιδιά για να νιώθω μαζί τους για πάντα μικρή!!!!και να χαίρομαι μ όλα αυτά τα υπέροχα που χαίρονται τα παιδιά!
Αυτό το δεντράκι είναι αληθινό και τσιμπάει κυρία, είναι όμως πανέμορφο και πανύψηλο φτάνει μέχρι το ταβάνι.
Και μιας και ζούμε στην Χαλκιδική έχουμε την τύχη να μας φέρουν ένα αληθινό έλατο φέτος,  όπως είναι γνωστό σ ένα ορεινό υπέροχο χωριό τον Ταξιάρχη καλλιεργούνται  τα έλατα για αυτό τον σκοπό οι δήμοι λοιπόν κι οι σύλλογοι ενίοτε μας χαρίζουν έλατα!
Βέβαια για να προσθέσω την οικολογική μου πινελιά θα προτιμούσα ένα ελατάκι αληθινό με την ρίζα του σε μεγάλη γλάστρα ώστε να το φυτεύαμε μετά στην αυλή του σχολείου μας θα ταν υπέροχο να βλέπαν τα παιδιά χρόνο τον χρόνο να δημιουργείται ένα δασάκι με τα δικά τους έλατα. Να αναλάμβαναν την φροντίδα και την προστασία του...



Δεν υπάρχουν σχόλια :