Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

Το ποδήλατό μου! 
Συζητήσαμε για την Παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο 22 Σεπτεμβρίου! 
Εστιάσαμε στην προστασία του περιβαλλοντος, στην ποιότητα της ζωής μας όταν δε έχουμε ρύπους (ατμόσφαιρα, θορυβος, κινηση) Τα οφέλη από την μετακίνηση με το ποδήλατο στην υγεία μας στο περιβάλλον κτλ. 
Τραγουδησαμε το τραγούδι του Μακεδονα το ποδήλατο μου, τους αρέσει πολύ, ζωγραφίσαμε με τεμπερες το ποδήλατα μας. 
Φτιάξαμε ένα μεγάλο ποδήλατο κολάζ και το στολισαμε με μπαλόνια με το αρχικό μας γράμμα, οι ακτίνες του ποδηλάτου έχουν τα ονόματά μας! Παίξαμε πολλά παιχνίδια εντοπισμού και αντιστοιχισης γράμμα - όνομα! 







Μάθαμε το τραγούδι το ποδήλατό μου, το ακούσαμε το παίξαμε το ζωγραφισαμε!



Δεν υπάρχουν σχόλια :