Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Μιά αστεία ιστορία!!!

Το αγκάθι του Λύκου
Το βιβλίο που έγραψαν και καταπληκτικά εικονογράφησαν οι μικροί καλλιτέχνες μας!

Στην συγγραφή της ιστορίας ζήτησα από τα παιδιά να σκεφτούν κάτι αστείο, ειπώθηκαν διάφορα, γελάσαμε πολύ κι εγώ μαζί τους περισσότερο. Τελικά η ομάδα αποφασίζει που θα καταλήξουμε...Νομίζω πως όλη την διαδικασία την χαρήκαμε πολύ και φυσικά αποκομίσαμε αβίαστα και βιωματικά την δημιουργία ενός βιβλίου.

Το εξώφυλλο, η επιλογή του τίτλου και η γραφή του, η εικονογράφηση γίνονται απο τα παιδιά το κείμενο είναι των παιδιών με κάποιες μικρές συντακτικές διορθώσεις δικές μου και παραμένω απλώς ο γραμματέας τους. Τα παιδιά είπαν κι εγώ έγραψα...
                                                           Το εξώφυλλό μας








 







 








Δεν υπάρχουν σχόλια :